۰

کل اخبار

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای سفر به شهرستان سامان

مارس 16, 2021 در 22:19 توسط

رئیس پلیس راه سامان – تیران گفت: تردد غیر مجاز برای شهر نارنجی (شهرستان سامان) جریمه ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و از ادامه حرکت جلوگیری می شود.

سرهنگ بهرام نادری در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ‌برتر با اشاره به اینکه شهرستان سامان جز تنها شهرستان در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان ممنوعیت ورود مسافر در ایام نوروز از سوی ستاد ملی کرونا در نظر گرفته شده است، افزود: ورود هر گونه خودرو به غیر پلاک ۷۱ به این شهرستان، مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی افزود: خودروهای که پلاک آنها مربوط به شهرستان های دیگر می باشند ولی ساکن شهرستان سامان هستند و همچنین خودروهایی که با پلاک هایی خارج از ۷۱ وارد این شهرستان می شوند و دارای برگ تردد هستند، با ارائه مدارک و مستندات از اعمال جریمه ممانعت خواهند شد.

رئیس پلیس راه سامان – تیران ادامه داد: 4 محور اصلی در مسیر منتهی به شهرستان سامان شامل: جاده جعفرآباد به سامان، جاده آبپونه، جاده شوراب صغیر به سامان و جاده شهرکرد به سامان تحت کنترل پلیس راه می باشند.

سرهنگ نادری همچنین اظهار داشت: خروج خودروهایی با پلاک ۷۱ به خارج از شهرستان سامان نیز در این مدت جلوگیری خواهد شد.

وی به ادامه طرح ممنوعیت رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد روز بعد در شهرهای استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: تردد پلاک های استان خوزستان در استان ما همچنان ممنوع است.

انتهای پیام/80476/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *